Khamis, 14 Mei 2009

bakal pternak keli SP

Assalamualaikum n salam sejahtera sume pelawat blog ini. Alhamdllh hari ini saya ada tetamu dari sungai petani yg bminat nak mceburi ternakan keli. Dia ingin buat secara komersial. Dia dtg melawat tapak keli saya. Saya gtaw lew apa yg saya tahu n apa yg blh saya bantu. Saya bangga kerana mereka bsusah payah untuk mcari tapak untuk mjalankan ternakan keli ini.saya mohon belia yang di luar sana mcontohi semangat yang mereka tunjukkan. Saya bharap projek yg dia sedang mulakan bjalan dengan lancar dan bjaya. Ingat semua! TERNAKAN KELI MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN!

Untuk maklumat sume pelawat blog ini, saya akan ke Bangi selama sebulan mulai 16/05/2009-12/06/2009. jika sesiapa yg ingin melawat tapak saya, saya mohon maaf k. tapi untuk sebarang ptanyaan @ tempahan, saya masih terima lg SELAMAT MAJU JAYA.

Benih yg sy jual kat clien di kuala nerang hr tu, alhamdulillah benih yg bkualiti n kurang mati. Cepat mbesar plak tu.klu bg perut ayam lagi besar n buncit. Janji cepat juai

1 ulasan: