Ahad, 3 Mei 2009

ucapan time kaceh


Serai aku pun lum leh juai lg.pas ry thn ni bru leh juai.aku bcadang nk jd supply bnih serai peha aym plak t.tp keli tak tggl ler.hik hik.aku tgk serai aku hr ni,sume montel2 cm tuanya.hahaha.rmput pun kurg cz racun. aku guna racun ancom diuron 80. aku upah jer org kt kg tu rcunkn.aku ni pmalas owgnye.hehehe.untuk seekar 4 kotak racun dah leh.skotak rm12 jer.bgus racun ni,serai aku tak mati,tp rmput mati.owg len tgk pun tkejut bl pakcik yg rcunkan tpak serai aku tu mracun kena serai.depa ingat mati bl kn serai,tp bl tgk bbrapa hr pas tu,tak mati serai aku,jz mati rumput jer.alhmdllah…time kceh kpd fmly aku cz bg dorongan n modal duit minyak keta.hik hik…tak lupe jgk kt bakal wife aku yg ngh pulun tuk last exam cz byk bg aku dorongan dr belakang.sbnaqnya dia yg buat blog ni kt aku.hik hik.aku nak p beli dakwat printer jap,habis lgsung…gud9

Tiada ulasan:

Catat Ulasan